Reklama na samochodzie jest jedną z popularniejszych form promocji marki. Jeśli nasi pracownicy korzystają z samochodów służbowych, zdecydowanie warto je okleić choćby logotypem firmy. Poznaj korzyści mobilnej reklamy i dowiedz się, jak legalnie promować markę za pomocą naklejek na auta.
Reklama na samochodzie – dlaczego warto w nią zainwestować?
Reklama na samochodzie jest jedną z tańszych i skuteczniejszych narzędzi marketingowych. Pracownicy, którzy przemieszczają się codziennie na krótszych i dłuższych odcinkach, a także parkując u klienta pod domem czy firmą, mijają innych kierowców i przechodniów, do których skutecznie trafia przekaz z reklamy umieszczonych na firmowych pojazdach. Potencjalni klienci, odbiorcy naszych usług lub produktów, zapamiętują logo i nazwę firmy – chętniej skorzystają z naszej oferty niż oferty konkurencji, o której wcześniej nie wiedzieli.
Reklama na samochodzie – o czym trzeba pamiętać?
Inwestując w reklamę na samochodzie, należy pamiętać, by była ona spójna z identyfikacją wizualną firmy. Naklejki na auta powinny być więc wykonane przez profesjonalną firmę, która zachowa wszystkie parametry naszego logotypu. Ponadto trzeba pamiętać, by służbowe samochody były w dobrym stanie technicznym i możliwie regularnie myte. Łyse opony, odstający zderzak i wielowarstwowy brud na karoserii nie będą najlepszą wizytówką naszej firmy. Przed umieszczeniem reklamy na samochodzie należy również skonsultować się z firmą leasingową. Zdarza się bowiem, że obklejenie firmowego samochodu w leasingu wymaga zgody.
Reklama na samochodzie pomoże dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Możliwe jest również podpisanie umowy z prywatnymi kierowcami, którzy odpłatnie zgodzą się umieścić naklejkę na aucie z logo naszej firmy. Im więcej pojazdów będzie w ten sposób promować markę, tym promocja ta będzie skuteczniejsza.
Artykuł powstał we współpracy z Agencją Reklamową Project W.
Fot. Shutterstock.